У ПрАТ «Тернопільміськгаз» пояснили, чому в платіжках за газ можуть з’являтися суми боргу. Компанія оприлюднила перелік найпоширеніших причин, через які споживачі стикаються з відмінностями у рахунках.
У повідомленні зазначено, що однією з причин можуть бути неправильно внесені дані лічильника. У компанії наголосили, що такі ситуації трапляються після помилкового введення показників споживачами або під час їх фіксації. Також можливе некоректне внесення номера особового рахунку.
У Тернопільміськгазі вказують:
«Помилково внесені неправильні показники лічильника» та «Номер особового рахунку помилково внесений» — саме ці фактори часто впливають на формування підсумкової суми.
Ще одна причина — невчасна передача показників. У таких випадках оператор газорозподільної мережі формує обсяг споживання не за фактичними даними, а за розрахунковим. У компанії повідомляють:
«У цьому випадку оператор ГРМ передає не фактично спожитий обсяг газу, а розрахунковий».
У ПрАТ також наголошують, що несвоєчасна оплата попередніх квитанцій може призводити до появи додаткових сум у платіжці. Там зазначили:
«Неоплачені вчасно рахунки – теж є причиною додаткових сум у платіжці».
У компанії закликали стежити за коректністю своїх показників та вчасно проводити звірку:
«Будьте уважними! Контроль за споживання газу та звірка даних з рахунками – саме те, що запобігає боргам».
Раніше ми писали про те, як використати виплату 1000 грн “зимової підтримки” на послуги газопостачання.


















