Читач написав на сайт: Я просто в шоці. 2 години вистояти, аби потрапити в кабінет. А їх у списку – 9. Гардероб закритий, черга під реєстратурою – через ліфт і надвір. Але за стійкою лише одна людина. А навіщо більше? Стійте, годинами, ідіоти
Окрема розмова – черга до реєстратури. Такої ще не бачила за 39 років свого життя. Може, мені раніше просто щастило. Може, не мій день вчора був. Але… Черга – від середнього віконечка і аж до ліфта. Звідти різко звертає на вихід – із поліклініки. І за стійкою – лише одна людина. Вона і на дзвінки відповідає, і виклики записує. І талончики з карточками видає, допоки народ в черзі лютує і вмліває. Бо чується не надто добре. Навряд чи хтось при повному здоров’ї надумав здійснити променад до поліклініки. І перемовляється між собою: «Кажуть, в них якесь скорочення. Ніби реформи» – і далі незлим-тихим і про вас, керівники цього закладу, і про владу на «горі». Не гикалось вам, бува, вчора? Дивно…
Писати можу ще довго. Вражень – море. Але чи варто? Вам же байдуже, що коїться у вас під носом. Чи, вибачайте, – у ввіреному вам закладі. Ви ж, мабуть, не ходите до кабінетів як простий-смертний пацієнт. У вас, ймовірно, VIP-обслуговування.
А на людей можна забити. На всіх без винятку, які мали необачність чи необхідність заявитись 12 січня у 2 поліклініку. І вмлівали у чергах та парились у шубах по 2 години під дверима одного-єдиного кабінету, коли у списку їх є 9. Але що вам? Ви ж реформами, як фіговим листком, можете прикритись, коли вам потрібно. Щось занадто спокійно і сумно вам живеться. Тому пропоную вам екстрім – а ходімо зі мною по кабінетах. Але не як керівник, а як простий-смертний. З температурою. Чи поламаною ногою. Чи після операції або у зборі купи підписів на комісію по інвалідності. Ходімо. Впевнена, цих вражень ви не забудете ніколи(((.
Від редакції:
Владислав Польовчик, завідуючий поліклінічного відділення міської лікарні №2:
– У понеділок 12 січня справді було багато людей, але всіх людей обслужили. Навіть не можу пояснити, чому вчора було так багато людей, сьогодні їх на 2/3 менше. Наше віконечко в реєстратурі – №4. Щодня в нас працює три мед реєстратори – два зранку, і один – після обіду. Скорочень персоналу у нас немає. Всі працюють за графіком. Віконечка №1, 2, 3 відносяться до центру первинної медико-санітарної допомоги. Гардероб також відноситься до центру медико-санітарної допомоги, тому чому він не працював в понеділок, не можу коментувати.
Ми працюємо за талонною системою, кожний пацієнт приходить на свій час на прийом. На кожного пацієнта передбачений певний час на обслуговування.
Надія Бондар, заступник головного лікаря Центру первинної медико-санітарної допомоги:
– Я читала новину на вашому сайті. Деякі моменти не відповідають дійсності. Читач пише, що реєстратор „і на дзвінки відповідає, і виклики записує. І талончики з карточками видає”. Реєстратор просто не могла приймати виклики, бо в залі в реєстратури телефона немає.
Одного реєстратора також в принципі не може бути в реєстратурі, це нереально, як мінімум їх двоє – один від центру первинної медико-санітарної допомоги, а інший від поліклініки 2-ї лікарні. Вранці як правило є 3-4 реєстратори. Ми завжди реагуємо на ситуації, коли є великий наплив людей, якщо потрібно, даємо в реєстратуру ще когось з санітарок, щоб принаймні картки видавати. Але такої потреби не було. На обслуговування однієї людини йде 2-3 хвилини, якою б не була черга, за півгодини вона зменшується.
А стосовно гардеробу, вчора він справді не працював, бо зранку захворіла гардеробниця, очевидно, не змогли знайти заміну. Сьогодні гардероб працює.
Щодо скарги, що до лікаря треба чекати 2 години, це теж викликає сумнів. Хіба що люди приходять заздалегідь до початку прийому, щоб першими потрапити на прийом, але у нас талонна система, в талоні зазначено, коли його прийме лікар.
20 хвилин
Обговорення