Про оголошення конкурсу на розробку туристичного логотипу Тернопільської області розповіли заступник директора – начальник управління розвитку туристичної інфраструктури департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму ОДА Назар Яворський та голова громадської ради при департаменті розвитку інфраструктури транспорту та туризму ОДА Володимир Бурий під час брифінгу, який відбувся 9 лютого.
Як повідомив Назар Яворський, з 5 лютого по 5 березня в області оголошується конкурс на розробку туристичного логотипу Тернопільської області.
«Логотипом може бути будь-яка комбінація позначень (емблема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів), яка здатна передати унікальність Тернопільської області та ідентифікувати її серед інших, – зазначив він. – Це буде постійний графічний, словесний, образотворчий або об’ємний знак, комбінований із зображенням, літерами, цифрами, словами або без них. Туристичний логотип не замінить офіційну символіку області, а сприятиме формуванню позитивного туристичного іміджу регіону в Україні та за кордоном».
За словами заступника директора – начальника управління розвитку туристичної інфраструктури департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму ОДА, туристичний логотип буде основою при розробці туристичного бренду Тернопільської області.
«Участь – безкоштовна. Допускаються конкурсні роботи, які включають елементи візуальної ідентифікації туристичної привабливості області – емблема (графічні елементи, образи, шрифти, кольорові рішення). До конкурсних робіт обов’язково слід додавати заявку з відомостями про автора, що включають: прізвище, ім’я, по-батькові, вік, місце роботи (навчання), місце проживання, контактні телефони та електронна адреса. Конкурсні роботи надсилайте або подавайте на розгляд в електронному та друкованому вигляді за адресою 46021, Департамент розвитку туристичної інфраструктури, транспорту та туризму облдержадміністрації, вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, або в електронному вигляді – tourism_tr@utel.net.ua», – наголосив Назар Яворський.
Він також додав, що кількість робіт може бути необмежена. Кінцевий термін подання конкурсних робіт 05 березня 2015 року. Організаційний комітет залишає за собою право продовжити строки на подання конкурсних робіт.
«Конкурс проводиться в два етапи. Під час І-го етапу, що триватиме до 05 березня 2015 року, проводитиметься прийом заявок та конкурсних робіт. ІІ-й етап – 10 березня 2015 року відбудеться засідання оргкомітету та визначення переможця. Автор кращого логотипу отримає грошову винагороду», – зазначив Назар Яворський.
Оголосили під час брифінгу і вимоги до конкурсних робіт. За словами Назара Яворського, логотип повинен бути оригінальним за ідеєю, художнім змістом, сучасним та багатогранним.
«Логотип повинен передавати ключову характеристику туристичного потенціалу області, ідентифікувати його в інформаційному просторі на регіональному, національному та міжнародному рівнях. Графічне зображення має містити проект логотипу, що асоціюється з історією, традиціями, культурою Тернопільщини. Також він має бути спрямований на підвищення духу патріотизму, любові жителів регіону, формування духовності, традицій та історії», – зазначив він.
За словами заступника директора – начальника управління розвитку туристичної інфраструктури департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму ОДА розмістять роботи на офіційній сторінці «Тернопільщина туристична» у соціальній мережі Facebook (https://www.facebook.com/ternotour?fref=ts ), де оцінити їх зможе кожен бажаючий. Найбільшу кількість позитивних відгуків врахують при визначенні переможців. Паралельно проведуть опитування серед громадськості.
Голова громадської ради при департаменті розвитку інфраструктури транспорту та туризму ОДА Володимир Бурий, зауважив, що долучатися до конкурсу можуть не лише жителі області, а й гості регіону, які часто відвідують наш край та мають цікаві погляди на Тернопілля.
«Ми мабуть єдина область в Україні, яка досі не мала свого логотипу та брендбуку, – наголосив Володимир Бурий. – Туризм на сьогоднішній день є потужною галуззю економіки, яка приносить дохід, та розвиває регіони. Тому нам потрібно ідентифікувати цю галузь в Тернопільській області. У нас є золоті ресурси, але потрібно вчитися з ними працювати, щоб почати надавати туристичні послуги. Перед нами стоїть завдання розвивати туризм як сучасну надінвестиційну галузь економіки. Завдання конкурсу зібрати максимально відповідний образ, логотип регіону, який буде популяризувати його. Логотип – це перший крок реалізації наших задумів, я думаю, що він буде результативним».
Обговорення