– Багато тернопільських бізнесменів помилково вважає, що назва англійською приваблює потенційних клієнтів більше, – каже очільник управління стратегічного розвитку міста Юрій Дейнека. – Раніше схоже рішення про те, аби називати заклади українською було внесено у Правила благоустрою Тернополя. Однак, без законодавчого підґрунтя воно носить радше рекомендаційний характер.
Попри це, усі вивіски «українізовувати» не будуть. У документі, направленому до парламенту йдеться про те, що стусуватимуться такі зміни лише невеликих закладів торгівлі і побуту. Справа в тому, що багато магазинів є мережевими (українські та міжнародні), котрі вже мають зареєстрований товарний знак та мають відповідні сертифікати. Саме тому, таких закладів запропоновані депутатами зміни торкнутися не мають.
Обговорення