Укрзалізниця інформує, що у випадку відмови пасажира від поїздки, повернення квитків буде здійснюватися у повному обсязі. Насправді грошей одразу ніхто не повертає одразу.
Тернополянка пані Марія заздалегідь, ще у вівторок, викупила чотири квитки на поїздку Київ і з Києва назад, до Тернополя. Дізнавшись, що рух поїздів, що курсують до Києва чи з Києва у західному напрямку припинено , жінка звернулась в залізничні каси, щоб їй повернули гроші. Як виявилось, замість грошей їй дали просту розписку про те,що квитки повернуто з вини залізниці .
Пані Марія обурюється:
-Повний бардак! В касах мені показали інструкцію Львівської залізниці і кажуть, що гроші можуть бути повернені протягом місяця.Уявляєте? Поруч чоловік старший каже:”Я за останні гроші купив квиток.А далі мені ще треба з Києва їхати дальше.Там пересадка.Що я маю робити?”-бідкався старенький.І за час перебування на вокзалі , біля кас, таких випадків безліч . Люди плачуть, кричать, але що з того….Хто їх чує?
-Більше того,- каже пані Марія,- в розписці зовсім нічого не вказано, яку суму повернуть:чи кошти повернуть в повному обсязі чи частково…Наразі, безлад повний з тими поїздами…
На офіційному сайті Укрзалізниці написано:
“20 лютого тимчасово припинений продаж квитків на поїзди, що курсують із Києва у західному напрямку. Це пов’язано із проведенням відновлювальних колійних робіт на перегонах Малин-Пенізевичі (дільниці Тетерів – Коростень) та Коржевці-Деражня (дільниці Хмельницький-Жмеринка) Південно-Західної залізниці.
Поїзди зі Львова, Івано-Франківська та Чернівців прямують до столиці за зміненими маршрутами: через ст. Козятин та Шепетівка. Запізнення поїздів на прибуття до Києва становить від 3 годин і більше.
У ситуації, що склалася у випадку відмови пасажира від поїздки, повернення квитків буде здійснюватися у повному обсязі.
Наразі працівниками залізниці проводяться відновлювальні роботи на перегонах: підсипають колії щебенем, збільшують плече баластної призми та укріплюють відкоси земляного полотна за допомогою колійної техніки, на місці просідання колії проводяться роботи з виправки та підбивання колії.
Отримати додаткову інформацію щодо курсування поїздів пасажири можуть за телефоном довідкової служби: (044) 503-70-05″
Обговорення