Коли компанії створюють корпоративні товари, їм треба відрізнятися. Тільки таким чином можна залучити увагу й бути помітним серед клієнтів. Разом із тим ви можете залишати корпоративні кольори й логотип на продукції, щоби впливати на впізнаваність марки. Цікава ідея — зробити календар на замовлення у VIP-Print із мотивувальним вмістом.
Переваги мотивувального календаря
Кілька причин, чому ви можете використовувати мотивувальний вміст календаря для корпоративних товарів:
- інтерактивність і залученість — клієнти щодня або щотижня повертаються до вашої продукції;
- відчуття досягнень і мотивація — з цим тепер буде асоціюватися ваш бренд;
- емоційний зв’язок із клієнтом — ви можете підбадьорювати на відстані та стати гарним другом.
Загалом ідея самовдосконалення й розвитку є зараз популярною. Підтримайте тренд, якщо він сумісний із вашими філософією та місією. Формат календаря може бути різним: від настільного для офісу до планера з місцем для нотаток.
Вміст календаря
Одна зі стратегій — давати в календарі на кожен місяць новий виклик і невеликі завдання. При цьому можете використовувати мотивувальну графіку чи влучні фрази. Гарна ідея — залишити місце для відстеження прогресу — наприклад, трекер звичок для кожного місяця.
Завдання й виклики мають бути універсальними, але корисними. Кілька ідей, які ви можете використати:
- січень — місяць для постановки цілей і планування, є сенс визначити три великі мети й кілька підзадач;
- березень — сформувати нову звичку (ходити 10 тисяч кроків, пити норму води, вести трекер звичок);
- травень — запланувати нову подорож, підібрати цікаві локації;
- червень — зробити креативний творчий проєкт (малюнок або колаж).
Не забудьте додати брендовані елементи. Можете приховати секретний промокод чи знижку на свята, щоб підвищити лояльність.
Отже, календар із мотивувальним змістом — особлива ідея, яка в довгостроковій перспективі зіграє на користь вашому бізнесу. Компанія, що допоможе досягти цілей, викликає довіру та лояльність аудиторії.
Обговорення