На 354-му кілометрі міжнародної траси М-19 (Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече) в Теребовлі реконструкція мосту через річку Гнізна виходить на фінішну пряму. Учора на споруді завершили укладання асфальтобетонного покриття поверх гідроізоляції.
Мостобудівники покрили тротуари мосту гідроізоляцією, завершили укладати асфальт на підходах і підключили систему водовідведення, яка тепер функціонує на повну. Асфальт поклали врівень із дощоприймачами, що забезпечить якісне водовідведення.
Після проведення випробувань на міцність міст буде відкрито для руху. Перший транспортний засіб планують пустити оновленою спорудою до кінця листопада.
Новий міст збудовано з нуля впродовж лютого-листопада 2024 року. Він має:
- 2 смуги руху,
- тротуари завширшки 1,8 м із двох сторін,
- довжину 48,7 м і загальну ширину 12,8 м.
Проєкт реалізується коштом Європейського інвестиційного банку, ставши першим із 2008 року повністю новим мостом на державних дорогах Тернопільської області.
Траса М-19 є важливим транспортним коридором, яким щодня користуються близько 15 000 автомобілів. Стара споруда мосту мала серйозні пошкодження, зокрема тріщини, відсутність армування та опори на дерев’яних палях. Це становило небезпеку для руху та загрожувало повним паралічем транспортного потоку.
Окрім будівництва мосту, реконструкція передбачає:
- заміну комунікацій,
- облаштування освітлення, дорожніх знаків, тротуарів, огороджень, світлофорів,
- нанесення дорожньої розмітки холодним пластиком.
Реконструкція сприятиме безпеці та зручності руху на одній із найзавантаженіших трас області.
Обговорення