«Тернополянам» стало відомо, що на днях працівниця пересувного відділення «Укрпошти» відмовила людині з інвалідністю в отриманні послуги. Зокрема йшлося про неможливість оплати земельного податку та неналежне ставлення.
Якщо питання не вирішиться, незадоволений клієнт обіцяв організувати протест і не пропускати машину «Укрпошти» на вулицю.
Як стало відомо «Тернополянам», раніше у пересувному відділенні роботу виконували двоє працівників та водій. Віднедавна одного з працівників скоротили, тому наразі працюють один листоноша та один водій.
Листоношам на роботі доводиться працювати з 8 години ранку до 21 години, щоб об’їхати декілька сіл, видати пенсію, а також за наявності перекази, передачі, субсидії. Окрім цього прийняти оплату за всі послуги та оформити належним чином відповідні документи.
При такому навантаженні працівники отримують низьку заробітну плату.
За інформацією «Тернополян», листоноша обіцяла місцевому мешканцю з інвалідністю оформити оплату послуги наступного разу, оскільки в той день було багато людей і вона не встигала фізично усім допомогти.
Прочитайте також: На Монастирищині знову задзвеніли Дзвони Лемківщини.
Обговорення