Цього року у Тернополі ТОВ “Міські ініціативи” реалізувало навчальний курс «SMM підприємців» за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Курс відвідали 50 представників малого та середнього бізнесу, хоча бажаючих було значно більше – майже 150 осіб. Мета курсу – навчити підприємців використовувати соціальні мережі для збільшення продажів і виходу на нові ринки – соціальні мережі.
Одними із учасників проекту були Олег та Марія Філіци – засновники бренду медової продукції BDJO.honey. Ідея виробництва виникла, коли подружжя спробували медові смаколики закордоном. Повернулись на Батьківщину і почали розвивати власну справу. Із маленького домашнього виробництва трансформувались у велике сертифіковане виробництво медової продукції.
BDJO.honey – це родинний бізнес, що займається виготовленням медової продукції: меду, горіхів у меду та крем-меду. Підприємство бере мед із власної пасіки, яка знаходиться в містечку Вишнівець Тернопільської області. За п’ять років існування BDJO.honey перетворилося з маленького домашнього виробництва на велике сертифіковане підприємство.
Ідея створити власний бізнес виникла, коли Олег та Марія працювали у Польщі. Там вони вперше спробували класичний крем-мед без смакових наповнювачів і були вражені його смаком. Експериментуючи з ягодами, фруктами та горіхами, вони зрозуміли, що можуть створювати ще смачніші продукти. Повернувшись на Батьківщину, почали розвивати власну справу.
Сьогодні в асортименті BDJO.honey можна знайти: 17 видів крем-меду, чотири види горіхів у меді, мед у класичних варіаціях, два види натурального трав’яного чаю, фасовані горіхи, подарункові набори. BDJO.honey працює як з роздрібними клієнтами, так і з оптовими замовленнями. Близько 50 магазинів по Україні є партнерами компанії, реалізуючи їхню продукцію.
«Нам важливий наш продукт і те, чим ми займаємось. Основні наші цінності закладені в кожній баночці, яку Ви отримуєте. Ми дбаємо про якість продукту – всі складники натуральні, вигляд, смак, та сервіс. Ми любимо корисні медові солодощі та хочемо показати усім, як це може бути смачно та цікаво. Також з особливим трепетом підходимо до роботи із подарунковими наборами, підбираємо найкращі, найкрасивіші варіанти до різних подій», – розповідає Марія.
Під час курсу «SMM для підприємців» учасники, які написали кращий контент-план просування соціальних мереж свого бізнесу, могли отримати ваучери на SMM-послуги вартістю 30 000 грн. Марія подала свій контент-план і стала однією з шести переможців. Завдки ваучеру та навичкам роботи у соціальних мережах, продажі за цей період скали понад 235 000 грн. Загалом продажі у порівнянні з аналогічним періодом виросли на 377%.
BDJO.honey – український бренд, який пишається своєю приналежністю до України. Родина засновників вірить у розвиток бізнесу в Україні та робить усе можливе для наближення перемоги. Історія BDJO.honey демонструє, що завдяки наполегливості, інноваційним ідеям та любові до своєї справи можна досягти значних успіхів навіть у складних умовах.
Обговорення