“Послуги з роз’яснення щодо можливостей отримання безкоштовних медичних послуг жителями громади в рамках Програми медичних гарантій 2024 ДК 021:2015: 92400000-5 — Послуги інформаційних агентств” – це новий тендер, на реалізацію якого планують витратити пів мільйона гривень.
Такий лот висталило Комунальне некомерційне підприємство “Тернопільська комунальна міська лікарня №2”, яким керує Ростислав Левчук.
Переможець закупівлі має: виготовляти відеоролики, програми зі студії у прямому ефірі, проводити прямі трансляція програм в соціальній мережі Facebook, а також розмістити всі ті інформаційні матеріали (загалом 100) у соціальній мережах Facebook.
Окремо привертають увагу вимоги до учасників аукціону, прописані у технічній специфікації.
Вимоги:
- Наявність власної студії для запису програм/інтерв’ю у місті Тернополі.
- Мова відеороликів та відеопрограм – українська
- Мова публікацій для соціальних мереж Facebook та Instagram – українська
- Виконавець виконує адаптування відеороликів через інструменти Facebook та/ або інших відповідних додатків з урахуванням вимог Замовника.
- Наявність сторінки у соціальній мережі Facebook для трансляції відеопрограм (від 100000 підписників)
- Наявність власної якісної техніки для виготовлення відеороликів та відеопрограм.
- Наявність ліценції Національної ради з питань телебачення та радіомовлення.
Проаналізувавши фейсбук-сторінки місцевих телеканалів, тобто підприємств, які мають ліценції Національної ради з питань телебачення та радіомовлення, ми знайшли лише одну, яка підходить під такі вимоги.
Це той самий телеканал, у студії якого розташована прямокутна відеостіна із чотирьох моніторів (яка підходила під специфічні вимоги іншої закупівлі, яку проводив “Центр первинної медико-санітарної допомоги”. Ця закупівля не відбулась).
Обговорення