Щодня гендиректор енергетичної компанії YASNO розповідає про енергетичну ситуацію в Києві та Дніпрі. Під його публікаціями почали частіше зʼявлятися питання, чому світла немає, а платіжки ростуть. Посадовець пояснив, чому так трапляється, пише УНН.
Посадовець пояснює, що справа у відкладеному, або підвищеному споживанні електроенергії після того, як постачання відновлюють.
“Коли світло дають, у розетки включається все – зарядні для телефонів, павербанків, бойлери, пралки, пилососи. Відбувається різкий стрибок споживання. З одного боку таке навантаження може спричинити аварію, через що мешканці знову залишаться без світла. З іншого – таким чином може компенсуватися обсяг електроенергії, який був зекономлений під час відключення”, — написав Коваленко.
Він додає, що показання лічильників передаються нерегулярно або запізно.
“Якщо передавати показання вчасно, у рахунку буде вказана сума лише за фактичне споживання. Якщо показання передаються невчасно, обсяг електроенергії, яку спожив клієнт, визначають за середньодобовим споживанням. Його розраховують залежно від показань, зафіксованих раніше, у минулі періоди. Тому сума у рахунку може вищою, ніж зазвичай”, — зазначає керівник YASNO.
Обговорення