Ми купуємо очима – це правда!
Прийнято говорити, що клієнт “купує очима” і в цьому твердженні є доля правди. Тому упаковка продукту є потужним інструментом продажу, який може бути використаний при створенні рекламної стратегії. Роль упаковки сьогодні не обмежується її здатністю зберігати продукт або безпечно транспортувати його – вона вже сама по собі є продавцем, інформуючи споживача про те, що в ній міститься.
Звичайно, упаковка все-таки повинна захищати продукт від негативних зовнішніх факторів або механічних пошкоджень. Це особливо важливо в харчовій промисловості, де неправильно запакований продукт може швидко зіпсуватися. Також добре, якщо упаковка виготовлена з пластику, що підлягає вторинній переробці. Особливо популярними є поліпропіленові матеріали. Контейнери з поліпропілену є стійкими, довготривалими та герметичними і саме тому їх використовують для зберігання продуктів харчування, медикаментів та текстилю. Таким чином, клієнт отримує надійну та безпечну упаковку, яку можна використовувати повторно.
З точки зору продавця, задоволення потреб споживачів є першочерговим у контексті ведення бізнесу. Цікавий зовнішній вигляд упаковки, безумовно, спонукатиме споживача до покупки, але добре, якщо разом з цим буде і належна якість. Тим більше, що в умовах такої шаленої конкуренції дійсно важко утримати клієнта надовго. З іншого боку, цікавий дизайн напевно збільшить показники продажів, про що свідчать популярні прямокутні пластикові відра.
Прямокутні пластикові відра – це не що інше, як контейнер, оснащений пластиковою або металевою ручкою (в залежності від потреб клієнта). Він забезпечує герметичність і дозволяє легко знайти продукт, наприклад, на складі. Прямокутні пластикові відра мають широкий асортимент розмірів і кольорів та відповідають усім стандартам безпеки для харчових і хімічних продуктів.
Дизайн упаковки створює імідж компанії
Упаковка є своєрідною візитною карткою компанії для привернення уваги споживачів. Вона також повинна виділити продукт поміж конкурентів, ставши одночасно і рекламою, і місцем для важливої з точки зору споживача інформації. Перед тим, як почати розробку упаковки слід провести ретельний аналіз ринку – остаточний дизайн повинен враховувати позиціонування бренду, товарну категорію або цільову групу споживачів. На упаковці повинні бути зазначені всі найважливіші характеристики продукту та додаткова інформація, зокрема, чи упаковка виготовлена з екологічно чистих матеріалів.
Обговорення