• Останні
  • У тренді

“Файна карта” – єдиний варіант економити на транспорті в Тернополі

25.10.2018
3 знаки Зодіаку, які ніколи не розчарують вас у ліжку

Якщо чоловік обирає ці пози в інтимі — це знак справжньої любові

02.12.2025
як громади фінансують

Мобілізацію в Україні виконано: що відбувається з бронюванням та призовом

02.12.2025
Судді Тернопільського міськрайонного суду перерахували гроші постраждалим від ракетного удару 19 листопада

Судді Тернопільського міськрайонного суду перерахували гроші постраждалим від ракетного удару 19 листопада

02.12.2025
наслідки аварії

У центрі Бережан три дні не ліквідовують наслідки аварії

02.12.2025
Олександр Кваснєвський

Експрезидент Польщі Кваснєвський про мир з Росією: назвав головну небезпеку для України

02.12.2025
Бекесевич

Історія родини Бекесевич після удару по Тернополю

02.12.2025
Покроково: як відкрити рахунок ФОП в Unex Bank онлайн без черг

Покроково: як відкрити рахунок ФОП в Unex Bank онлайн без черг

02.12.2025
Денис Солтис.

Історія старту в професії агронома з точного землеробства Дениса Солтиса

02.12.2025
після атаки перебувають пацієнти

У лікарнях після атаки Тернополя досі перебувають 17 постраждалих

02.12.2025
3 грудня

Графік відключення світла в Тернополі та області на 3 грудня

02.12.2025
Екс-голова голова Тернопільської обласної ради отримав звання капітана ЗСУ

Екс-голова голова Тернопільської обласної ради отримав звання капітана ЗСУ

02.12.2025
відкрили нову локацію

У Джурині на Тернопільщині відкрили Алею Надії для зниклих безвісти односельчан

02.12.2025
Середа, 3 Грудня, 2025
Газета Місто! Там, де ти живеш!
Співпраця
  • Новини
  • Тернопіль
  • Твоє місто
    • Бережани
    • Борщів
    • Бучач
    • Заліщики
    • Збараж
    • Зборів
    • Копичинці
    • Кременець
    • Ланівці
    • Монастириська
    • Підгайці
    • Почаїв
    • Скалат
    • Теребовля
    • Хоростків
    • Чортків
    • Шумськ
  • Україна / Світ
  • Теми
    • Події
    • Суспільство
    • Політика
    • Кримінал
    • Економіка
    • Освіта
    • Спорт
    • Культура
    • Особистості
    • Релігія / Духовність
    • Смачного!
    • Життя
    • Здоров’я / Краса
    • Господарка
    • Стосунки / Сім`я
    • Історія / Туризм
    • Авто
    • Цікаве
  • Статті
  • Блоги
  • Війна з рф
Немає результату
Переглянути всі результати
Газета Місто! Там, де ти живеш!
Немає результату
Переглянути всі результати

“Файна карта” – єдиний варіант економити на транспорті в Тернополі

Опубліковано Спокійна Надія
25.10.2018

Різке зростання ціни на пальне, запчастини та підвищення мінімальної зарплати призведе до зростання ціни на громадський транспорт. Єдина можливість їздити порівняно “бюджетно”, користуватися соціальною “файною картою”.

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ТАКОЖ

Бекесевич

Історія родини Бекесевич після удару по Тернополю

02.12.2025
після атаки перебувають пацієнти

У лікарнях після атаки Тернополя досі перебувають 17 постраждалих

02.12.2025

Міста піднімають ціни
Після того, як середня вартість дизельного пального перевищила позначку у 33 грн за літр, міста один за одним почали підвищувати вартість проїзду у громадському транспорті. Київські перевізники ще у серпні підвищили ціну за разову поїздку до 7 гривень. З осені проїзд у київських маршрутках складає 8 гривень. На комунальному транспорті вартість проїзду підвищили до такої ж позначки ще у липні. У Львові перевізники вимагають підвищення ціни на проїзд у транспорті до 10 гривень за поїздку з подальшим півищенням до 12 грн. При цьому львівські перевізники вимагають 100% оплати перевезення пільговиків і погрожують взагалі зупинити весь транспорт. Така ж ситуація склалася у Маріуполі, де за оцінками перевізника, собівартість перевезення пасажира складає більше 10 гривень за поїздку. Відтак, щоб хоча б якось компенсувати витрати, тут також підняли вартість поїзду. Пояснюють це просто. У бюджеті міста було закладено 150 млн гривень для компенсацій, однак через інфляцію сьогодні потреба у компенсації складає 168 млн гривень.

Таким чином, макроекономічна нестабільність і здорожчання пального робить зростання ціни на проїзд у громадському транспорті неминучим. Україною вже «покотився вал» зростання цін за проїзд у транспорті. Крім цього, слід врахувати потребу оновлення транспорту. Тож, на фоні загального зростання цін, практично на все, об’єктивно зростають витрати транспортних підприємств.

Скільки коштує транспорт
Очевидно, що зростання тарифів не омине і Тернопіль. Зокрема, перевізники вже звернулися до міського виконкому наприкінці вересня з вимогою підвищити тариф щонайменше до 9 гривень, оскільки бракує коштів не лише на паливно-мастильні матеріали, але й на потреби, пов’язані із безпекою перевезень, зокрема на закупівлю зимових шин. На проблеми вказує і керівник підприємства КП “Тернопільелектротранс” Андрій Мастюх. За його словами, востаннє тариф затверджували ще тоді, коли електроенергія коштувала удвічі дешевше (1,29 грн. проти сьогоднішніх 2,92 грн. – ред.). Відтак комунальний перевізник витрачав приблизно на мільйон гривень менше у місяць для оплати електроенергії. На сьогодні 70% коштів, зібраних КП “Тернопільелектротранс”, витрачаються на оплату електроенергії. Тролейбуси курсують Тернополем лише завдяки регулярним «фінансовим вливанням» з бюджету міста.

Це позиція виконкому і міського голови Сергія Надала, які вважають, що за електротранспортом майбутнє і те, що він виконує важливу соціальну роль. Минулого року з бюджету було перераховано 40 млн гривень. Цього року підприємство отримало ще 25 млн гривень, але бракує близько 19,5 млн гривень.Тому транспортники просять якнайшвидше затвердити нові тарифи. Адже крім перевезень потрібно, знову ж таки, оновлювати тролейбуси та автобуси – від цього залежать не лише комфорт, але й безпека. Якщо тариф не піднімати, то за кілька місяців не буде чим їздити. При цьому варто зазначити, що у здорожчанні транспортних послуг винні не так перевізники, як ситуація в країні загалом. І перевізникам, і містянам доведеться шукати компроміс, щоб місто не зупинилося.

З “файною картою” буде суттєво дешевше
Єдине, що можна стверджувати, це те, що, однозначно, дешевше буде їздити з одним з варіантів “файної карти” іменної або ж проїзної. Тернопіль став першим, хто в Україні провів масштабну реформу із впровадження електронного квитка. Варто відзначити, що реформа проходила не без проблем. Найбільше протестували приватні перевізники, оскільки з їхніх рук “втікала готівка”. Однак громада однозначно виграла, бо лише кілька місяців дії електронного квитка дозволили зекономити близько 30% коштів. Місто змогло чітко порахувати кількість пільговиків, які користуються транспортом, і сплачувало тільки за них.

Для тих, хто купує багаторазовий проїзний квиток, має іменну, учнівську чи студентську “файну карту” проїзд буде коштувати все одно дешевше, ніж для тих, хто купує разову поїздку. Наразі розрахунки показують, що в середньому вартість поїздки складатиме 6 гривень. Варто зауважити, що Тернопіль чи не єдине місто, де є така можливість. І все завдяки дії електронного квитка. У інших містах, зокрема таких великих, як Львів, лише планують запроваджувати подібну систему. Але, наразі, всі – і місцеві, і приїжджі платять за проїзд повну вартість.

Тож зараз є слушний час оформити іменну “файну карту” для тих, хто цього ще не зробив, або ж придбати багаторазовий проїзний квиток.

Богдан Стасишин

Читайте нас в Google News
Теги: карткановинипроїздтернопільТранспорт
Share6ShareSend

Пов'язані публікації

KYIV ORCHESTRA

KYIV ORCHESTRA привезе до Тернополя новорічну програму “SINATRA. WHITE CHRISTMAS”

02.12.2025
включено ще одну смерть

Ще одна жертва ракетного удару по Тернополю померла у лікарні

02.12.2025
Завантажити ще
Ух радіо Ух радіо Ух радіо
Беверлі Хіллз Deluxe Беверлі Хіллз Deluxe Беверлі Хіллз Deluxe
Опілля різдвяне Опілля різдвяне Опілля різдвяне
Ua News media group Ua News media group Ua News media group
Нова колекція Осінь–Зима 2025/2026 в INSHOES Нова колекція Осінь–Зима 2025/2026 в INSHOES Нова колекція Осінь–Зима 2025/2026 в INSHOES

Пошук

Немає результату
Переглянути всі результати
Вуличне радіо Вуличне радіо Вуличне радіо

RSS Ровесник – молодіжні новини

  • Дія.Центр у Збаражі видав першу сотню паспортів 02.12.2025
  • Чортківський фаховий коледж економіки та підприємництва ЗУНУ відзначив 15 річницю 02.12.2025
  • Смарт-годинники Garmin 2025–2026: який вибрати для спорту, повсякденного життя та екстремальних умов 01.12.2025
  • Про стан суспільних настроїв у Росії говорять соцмережі 01.12.2025
  • У Тернопільміськгаз нагадали про подачу показників на початку місяця 01.12.2025
Погода
Тернопіль

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua




  • Контакти
  • Співпраця
  • Редакційна політика
Газета Місто. Тернопільські новини

ГО Медіа-центр Тернопіль

Газета МІсто. Тернопільські новини. Незалежні, оперативні і об'єктивні новини Тернополя і Тернопільської області. Політика, аналітика, економіка, спорт. Інформаційні матеріали сайту gazeta-misto.te.ua є інтелектуальною власністю інтернет-ресурсу Газета Місто. Використання матеріалів сайту лише за умови відкритого посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на Газету Місто не нижче третього абзацу.

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
  • Тернопіль
  • Твоє місто
    • Бережани
    • Борщів
    • Бучач
    • Заліщики
    • Збараж
    • Зборів
    • Копичинці
    • Кременець
    • Ланівці
    • Монастириська
    • Підгайці
    • Почаїв
    • Скалат
    • Теребовля
    • Хоростків
    • Чортків
    • Шумськ
  • Україна / Світ
  • Теми
    • Події
    • Суспільство
    • Політика
    • Кримінал
    • Економіка
    • Освіта
    • Спорт
    • Культура
    • Особистості
    • Релігія / Духовність
    • Смачного!
    • Життя
    • Здоров’я / Краса
    • Господарка
    • Стосунки / Сім`я
    • Історія / Туризм
    • Авто
    • Цікаве
  • Статті
  • Блоги
  • Війна з рф

Газета МІсто. Тернопільські новини. Незалежні, оперативні і об'єктивні новини Тернополя і Тернопільської області. Політика, аналітика, економіка, спорт. Інформаційні матеріали сайту gazeta-misto.te.ua є інтелектуальною власністю інтернет-ресурсу Газета Місто. Використання матеріалів сайту лише за умови відкритого посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на Газету Місто не нижче третього абзацу.