Для зручності платників податків в Тернопільській об’єднаній ДПІ функціонує Центр обслуговування платників, фахівці якого надають адміністративні, консультаційні та інформаційні послуги, здійснюють прийом звітності та вхідної кореспонденції.
Станом на сьогодні, тут можна отримати 17 видів безоплатних адміністративних послуг. Так, за два місяці цього року до Центру звернулося 51 350 громадяни, а фахівцями надано 8 289 адміністративних послуг.
За цей період видано 3308 карток платника податків та внесено до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Також, надано 523 витягів з реєстру платників єдиного податку, 453 підприємці зареєструвались платниками-«спрощенцями». Крім того, фахівцями інспекції зареєстровано 410 книгу обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платників єдиного податку, 610 книги обліку розрахункових операцій. Видано 2511 відомостей з Держреєстру фізосіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.
Звертаємо увагу, що в рамках проведення кампанії декларування доходів в «Електронному кабінеті» (особистого кабінету) реалізовано можливість сформувати фізичними особами запити для отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізосіб-платників податків та отримати відповіді на такі запити.
В «Електронному кабінеті платника» також є можливість підготувати, заповнити
та надіслати в електронному вигляді до податкової інспекції декларацію про майновий стан і доходи. Граничний термін подання громадянами декларації про майновий стан і доходи до 2 травня 2018 року включно.
Дізнатись про особливості заповнення декларації можна у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ за адресою: вул. Білецька,1 чи за телефоном: 43-46- 46, 43-46- 10.
За матеріалами Тернопільської ОДПІ
Обговорення