• Останні
  • У тренді

Приватні перевізники хотіли «нагнути» тернополян. Не вдалося

16.01.2018
електронна реєстрація

Початкову школу та два садочки закриють в одній із громад Тернопільщини

03.07.2025
Сергій Маловічко

Викладачі Тернопільського мистецького коледжу виступили проти виконувача обов’язків директора Сергія Маловічка

03.07.2025
Юні науковці Шумського ліцею здобули престижні нагороди на всеукраїнських і міжнародних конкурсах

Юні науковці Шумського ліцею здобули престижні нагороди на всеукраїнських і міжнародних конкурсах

03.07.2025
Козак

Українська мова старша за латину, грецьку і санскрит, – польський науковець Михайло Красуський

03.07.2025
Собака, яка вистрибнула з дев’ятого поверху через пожежу, загинула у ветеринарній клініці

Собака, яка вистрибнула з дев’ятого поверху через пожежу, загинула у ветеринарній клініці

02.07.2025
Упокоївся батько митрополита Тернопільського і Кременецького Нестора

Упокоївся батько митрополита Тернопільського і Кременецького Нестора

02.07.2025
Керівником Тернопільської обласної прокуратури призначений Віталій Панченко

4 квартири, 2 гаражі і три авто: декларація нового прокурора Тернопільщини

02.07.2025
На Тернопільщині відбувся «Перший форум старост»: діалог для розвитку громад

На Тернопільщині відбувся «Перший форум старост»: діалог для розвитку громад

02.07.2025
62 тернопільські родини, чиї квартири постраждали від ворожої атаки, отримають грошову допомогу від міської ради

62 тернопільські родини, чиї квартири постраждали від ворожої атаки, отримають грошову допомогу від міської ради

02.07.2025
Від вибуху на Житомирщині постраждало більше десятий людей

Від вибуху на Житомирщині постраждало більше десятий людей

02.07.2025
У Чорткові поліція вилучила у перехожого майже 400 набоїв до АК

У Чорткові поліція вилучила у перехожого майже 400 набоїв до АК

02.07.2025
Довіра до командира та побратимів: історія бійця стрілецького батальйону поліції Тернопільщини з позивним «Запал»

Довіра до командира та побратимів: історія бійця стрілецького батальйону поліції Тернопільщини з позивним «Запал»

02.07.2025
Четвер, 3 Липня, 2025
Газета Місто! Там, де ти живеш!
Співпраця
  • Новини
  • Тернопіль
  • Твоє місто
    • Бережани
    • Борщів
    • Бучач
    • Заліщики
    • Збараж
    • Зборів
    • Копичинці
    • Кременець
    • Ланівці
    • Монастириська
    • Підгайці
    • Почаїв
    • Скалат
    • Теребовля
    • Хоростків
    • Чортків
    • Шумськ
  • Україна / Світ
  • Теми
    • Події
    • Суспільство
    • Політика
    • Кримінал
    • Економіка
    • Освіта
    • Спорт
    • Культура
    • Особистості
    • Релігія / Духовність
    • Смачного!
    • Життя
    • Здоров’я / Краса
    • Господарка
    • Стосунки / Сім`я
    • Історія / Туризм
    • Авто
    • Цікаве
  • Статті
  • Блоги
  • Війна з рф
Немає результату
Переглянути всі результати
Газета Місто! Там, де ти живеш!
Немає результату
Переглянути всі результати

Приватні перевізники хотіли «нагнути» тернополян. Не вдалося

Опубліковано Газета Місто
16.01.2018

Власники приватних маршруток та їх водії влаштували страйк через запровадження у Тернополі європейської моделі функціонування громадського транспорту. Їх не влаштовує, що після запровадження електронної системи оплати за проїзд, вони позбавлені можливості «працювати» з готівкою. Тобто отримувати додаткові неоподатковані доходи. Ще одна причина – вимога підвищення вартості проїзду для всіх без виключення до 6 грн.

Причини страйку водіїв

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ТАКОЖ

Проблеми, з якими стикаються перевізники та шляхи їх вирішення обговорили під час наради в Тернопільській митниці

Проблеми, з якими стикаються перевізники та шляхи їх вирішення обговорили під час наради в Тернопільській митниці

21.11.2024
шахраї

Жителька Тернопільського району заплатила 8 тисяч завдатку за квитки до Англії, куди так і не поїхала

20.02.2024

Причина перша.

Водії та їх шефи власники маршруток звикли працювати в «африканській системі» 

Раніше у Тернополі діяла така система: водій мав здати власнику маршрутки план на день, а решта готівки – був його заробіток. Тепер же через водія готівка не проходить. Запроваджена електронна «європейська система» оплати. Люди сплачують через валідатори карткою. Водій має працювати на чітко визначену зарплату. 

А що тепер?

Вводиться чіткий облік пільговиків та реального використання ними громадського транспорту. Адже головним аргументом перевізників у спілкуванні з місцевим самоврядування, коли йдеться про потребу підвищення тарифів є «велика кількість пільговиків». Тепер буде точно відомо, скільки людей з пільгами скористалися транспортом і скільки це коштує. Це облік коштів, які обертаються у транспортній сфері. Ніхто точно не знає, скільки тернополяни сплачують перевізникам, особливо приватним. Самі перевізники часто маніпулюють терміном, що «перевезення є збитковими». Запровадження єдиного електронного квитка дозволяє повністю побачити, скільки коштів збирається і обдурити місто та пасажирів буде набагато складніше. Це реальний крок від «африканської системи», де головним для перевізника є кількість грошей зароблених на кожному пасажирі, до європейської системи транспортного сполучення, коли місто платитиме перевізнику за кілометри, а його обов’язок полягатиме у дотриманні правил, які встановить громада Тернополя.

Причина друга.

Власники маршрутів вимагають підняти ціну за квиток до 6 грн.

Ще одна причина страйку – вимога підняти вартість проїзду до 6 грн. Власники маршруток написали відповідне звернення до міського голови Сергія Надала. Однак мер виступив категорично проти цього.

Вони апелюють до збільшення вартості паливно-мастильних матеріалів. Але після збільшення вартості на солярку і мастило вже пройшло майже 2 місяці. Весь цей час водії погоджувалися возити тернополян за старою ціною. Але тепер, коли ввели електронну систему, вони згадали про звичний аргумент – паливо-мастильні матеріали.

Висновок простий: справа не у ціні на дизель чи мастило. Справа у тому, що у власників маршруток забрали неоподатковані доходи і змусили платити податки.

Причина третя.

Водіїв зловили на «криміналі»

Водіїв тернопільських маршруток спіймали на тому, що вони почали видавати «липові» квитки, які невідомо де надруковані. Вони не проводять оплату через електронну систему (валідатор), а кладуть готівку собі в кишеню. Водії змушені йти «на жертву» – друкують за свій кошт «липові» квитки, вартість яких не перевищує 50 коп. Так водії намагаються приховати від обліку готівку. Однак пильні тернополяни та контролюючі служби вже зафіксували ці спроби обдурити громаду міста. Як наслідок, Сергій Надал написав звернення у поліцію з приводу шахрайства водіїв. Очевидно, така вимога дотримання законності «обурила» водіїв.

Нагадаємо, що раніше тернопільські водіїв маршруток спіймали на диверсіях. Вони почали псувати валідатори, щоб зірвати запровадження електронної системи оплати праці за проїзд.

Власники маршруток страйкують не лише у Тернополі

2017 рік можна назвати роком «страйків маршрутчиків». Приватні перевізники брали у заручники великі й середні міста України, шантажуючи владу з вимогою збільшити вартість проїзду у маршрутках. Так у Львові регулярно на рейси не виходило до 200 маршруток. Також у 2017 році київські перевізники пригнали сотні автобусів під обласну адміністрацію з вимогою підвищити вартість проїзду. Також бастували маршрутчики у Борисполі, Луцьку, Чернівцях, Херсоні та інших місцях України. Таким чином, для перевізників шантаж через страйк – це звична справа. Вони шантажують місцеві громади заради власних неконтрольованих прибутків. І Тернопіль не виключення. Коли неконтрольовані грошові потоки намагаються обмежити, перевізники «виганяють» своїх водіїв на страйк.

До чого можуть привести протести водії

Чітка позиція міського голови Сергія Надал показує, що він не дасть шантажувати тернополян приватними перевізниками. Більше того і Закон України, зобов’язує запроваджувати електронну систему оплати за проїзд. У Тернополі та в Україні запроваджується європейська система і цього не зупинити. Ніщо не може зупинити ідею, час якої настав.

Читайте нас в Google News

У свою чергу власники маршрутів можуть отримати штрафні санкції аж до розірвання угод з міською радою на перевезення пасажирів. У Тернополі будуть працювати лише ті фірми-перевізники, які згодні працювати по-європейськи. І перевізникам не вдасться взяти у заручники Тернопіль.

І не забуваймо, що у сусідній Польщі, маршрутки як вид громадського транспорту вже давно «вимер» як динозаври. Це чекає і на Україну. У випадку з Тернополем – майбутнє за розширенням сітки трамваїв та введенням комунальних а не приватних великих автобусів. Ми приречені на європейську модель громадського транспорту.

Теги: маршруткиперевізникиСтрайк
Share6ShareSend

Пов'язані публікації

У Тернополі перевіряють рейсові автобуси

У Тернополі перевіряють рейсові автобуси

09.09.2023
На Тернопільщині перевіряють вантажівки та перевізників

На Тернопільщині перевіряють вантажівки та перевізників

16.08.2023
Завантажити ще
Опілля квас Опілля квас Опілля квас
Ua News media group Ua News media group Ua News media group
Весна – час оновлення! Стильні кросівки, елегантні туфлі, трендові моделі – це в магазині inShoes Весна – час оновлення! Стильні кросівки, елегантні туфлі, трендові моделі – це в магазині inShoes Весна – час оновлення! Стильні кросівки, елегантні туфлі, трендові моделі – це в магазині inShoes

Пошук

Немає результату
Переглянути всі результати
Вуличне радіо Вуличне радіо Вуличне радіо

RSS Ровесник – молодіжні новини

  • Після фронтового поранення помер захисник з Тернопільщини Сергій Нестерук 02.07.2025
  • Додому з ворожого полону повертається чортків’янин Руслан Кульбарак 02.07.2025
  • Відійшов у засвіти тернопільський тренер Юрій Дубровний 02.07.2025
  • Ветеран з Тернополя Руслан Пелехатий розповів про ветеранський спорт 02.07.2025
  • Жнива стартували на Тернопільщині 02.07.2025
Погода
Тернопіль

вологість:

тиск:

вітер:

Погода на 10 днів від sinoptik.ua



  • Контакти
  • Співпраця
  • Редакційна політика
Газета Місто. Тернопільські новини

ГО Медіа-центр Тернопіль

Газета МІсто. Тернопільські новини. Незалежні, оперативні і об'єктивні новини Тернополя і Тернопільської області. Політика, аналітика, економіка, спорт. Інформаційні матеріали сайту gazeta-misto.te.ua є інтелектуальною власністю інтернет-ресурсу Газета Місто. Використання матеріалів сайту лише за умови відкритого посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на Газету Місто не нижче третього абзацу.

Немає результату
Переглянути всі результати
  • Новини
  • Тернопіль
  • Твоє місто
    • Бережани
    • Борщів
    • Бучач
    • Заліщики
    • Збараж
    • Зборів
    • Копичинці
    • Кременець
    • Ланівці
    • Монастириська
    • Підгайці
    • Почаїв
    • Скалат
    • Теребовля
    • Хоростків
    • Чортків
    • Шумськ
  • Україна / Світ
  • Теми
    • Події
    • Суспільство
    • Політика
    • Кримінал
    • Економіка
    • Освіта
    • Спорт
    • Культура
    • Особистості
    • Релігія / Духовність
    • Смачного!
    • Життя
    • Здоров’я / Краса
    • Господарка
    • Стосунки / Сім`я
    • Історія / Туризм
    • Авто
    • Цікаве
  • Статті
  • Блоги
  • Війна з рф

Газета МІсто. Тернопільські новини. Незалежні, оперативні і об'єктивні новини Тернополя і Тернопільської області. Політика, аналітика, економіка, спорт. Інформаційні матеріали сайту gazeta-misto.te.ua є інтелектуальною власністю інтернет-ресурсу Газета Місто. Використання матеріалів сайту лише за умови відкритого посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на Газету Місто не нижче третього абзацу.