Тернополянка Nadi Apple розповіла у себе на сторінці в мережі “фейсбук” про гнилу скумбрію, яку вона купила в Тернополі на Бродівській. Жінка зазначила, що перепитувала продавця про свіжість риби, проте їй все одно підсунули зіпсований продукт.
— Купила морожену скумбрію в “ЛОТОСІ”, незважаючи на те, що перепитали чи риба свіжа, продали цю гниль, — пише Nadi Apple.
Цікаво, що під постом дівчини з’явились і інші скарги на магазин, проте люди зазначають, що повертали товар і отримували назад свої гроші.
— Там тоже купляла таку рибу і не раз повертала,відавали гроші, — пише Неля Мазурок.
На скаргу вже відреагували представники магазину. Кажуть, що готові повернути гроші та розповіли, що могло статисть з рибою.
— Насамперед, ми розуміємо, що скарга йде не на “Лотос”, а на “Рибний магазин” на Бродівській. Якщо це так, то згідно до чинного законодавства, просимо принести повернення з чеком, що підтверджує факт покупки і товар для повернення. Ми отримуємо товар в замороженому вигляді, що не дає змоги бачити приховані дефекти.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу на те, що уся отримана риба має документи, які підтверджують її якість. Як ми можемо здогадатися з фото, які Ви виклали в мережу, даний стан риби може бути зумовлений двома причинами:
1) Риба, яка зловлена в Ісландії в літній період і має високий вміст жиру, що робить її надзвичайно м’якою (але ніяким чином не впливає на здоров’я людини і її можна використовувати та вживати). Це зустрічається рідко. 2) Рибу неправильно розморозили (гаряча вода, мікрохвильова піч і т.д..) Це переклад відповіді виробника стосовно даного питання, — зазначили у рибному магазині.
Обговорення