У 2017 році ремонтні роботи на автошляху національного значення Н-02 Служба автомобільних доріг у Тернопільській області здійснюватиме в першу чергу.
Наразі дорожники очікують доведення фінансових планів та займаються зимовим утриманням мережі автошляхів Тернопільщини. У 2016 році вже було виділено кошти на ремонт траси Львів-Тернопіль. Тоді підрядна організація поремонтувала 8,8 кілометрів покриття.
«Роботи були здійснені від кордону Тернопільської та Львівської областей у напрямку Тернополя. На жаль погодні умови не дали нам можливості закінчити заплановані 10 км. Ми зробили 8,8 км. На ділянку було витрачено 56 мільйонів гривень, – коментує начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик. –Державне агентство автомобільних доріг України, як би не було прикро, кошти на капітальний ремонт не виділяє, лише на поточний і середній ремонт. Цей вид ремонту прирівнюється до капітального, адже йде повна заміна верхнього шару покриття.»
Тернопільським дорожникам надходить чимало скарг від водіїв щодо дороги у селі Озерна. Окремими особами поширюється інформація про те, що її капітально ремонтували у 2016 році.
«На дорозі Львів-Тернопіль є проблемні ділянки. В тому числі 600-700 метрів у селі Озерна. Але, на жаль, повноцінного ремонту там ніколи не робилося. Дорога будувалася в 70-их роках. У ті часи завдання стояло передовсім «здати кілометри», а яка там конструкція була – важко уявити. Також вона не була розрахована на сучасне транспортне навантаження. Постійно утворюють колії та напливи перевантажні великогабаритні транспортні засоби.
Глядачам показали відокремлений світ колонії для жінок з Тернопільщини (Відео)
За 2014-2015 роки на утримання ділянки в Озерній виділялися близько 10-15 тисяч гривень. На жаль, там дорога повністю втратила свою несучу здатність. На жаль, щоб привести всю мережу доріг Тернопільщини (а це понад 4 тисячі кілометрів) в експлуатаційний стан нам потрібен майже 1 800 000 000 грн. Нам з цієї суми навіть 10% не виділяють. В зв’язку з цим, ми практикуємо спрямування того фінансування, яке маємо, передовсім на небезпечні ділянки. У 2017 році ми обрали в якості пріоритету ремонт Н-02», – зазначив Богдан Юлик.
Обговорення