У тернопільських маршрутках є реклама, яка закликає дітей економити на шкільних обідах, щоб придбати сучасний гаджет.
От я розумію все, що і заробити треба, бо в твоїй маршрутці розмістять рекламу і пропіарити всесвітній бренд техніки, щоб краще купували… Але хто несе відповідальність за зміст реклами? Хто відповідатиме за те, що дітям, які користуються громадським транспортом їхній одноліток активно рекомендує економити на шкільних обідах?!
Не буду вдаватись у класифікацію тонкощів нейролінгвістичного програмування, бо тут не те, що завуальовано, тут прямим текстом сказано – купити зможеш, коли відмовишся від їди. А думали ті, хто складав цей текст, що так і доголодуватись можна?! Бо не кожна дитина отримує в день на кишенькові витрати навіть ті славнозвісні 29 гривень.
І що маю відповідати дитині, коли вона таємно від батьків складає гроші на Айфон? А знаєте чому я не можу пояснити їй, що в 3-му класі такий телефон закруто, бо не кожен дорослий може собі його дозволити? Та просто тому, що в її класі навчаться багато дітей заробітчан, які «жучать», принижують тим, що в неї немає сучасного, хоч і сумнівного символу успіху.
Виходить замкнене коло. От хто провокує буллінг у школі? Причин багато, проте заробітчанам (маю на увазі не лише закордонних, а і місцевих) на це, очевидно начхати. Але ніхто не знає, коли кого застане біда.
Валерія ДУМАНСЬКА, pro.te.ua
Обговорення