На Тернопільщині клієнт, який через суд поскаржився на дії офіціанта, отримає від кафе 2 гривні матеріальної шкоди й 200 грн. моральної.
Колегія суддів Апеляційного суду Тернопільської області підтримала рішення у цивільній справі Шумського районного суду про захист прав споживача.
Згідно із матеріалами справи, наприкінці серпня 2016 року Андрій Д. зайшов до одного із закладів громадського харчування біля центрального автовокзалу Тернополя, де здійснює господарську діяльність відповідачка Тамара Г., та замовив страв на 108 грн. Однак для розрахунку йому пред’явили чек на суму 110 грн.
Відвідувач звернувся до офіціанта, який пояснив, що вартість сиропу, зазначений у меню, як інгредієнт кави «Лате», насправді не входить до 21 грн. загальної вартості напою, а оплачується окремо. Такими діями заклад харчування порушив п.6 ч.1 ст.15 Закону України «Про захист прав споживача», оскільки відвідувачу вчасно, тобто перед замовленням продуктів харчування, не було надано необхідної інформації про кількість і вартість замовлення.
З метою захисту своїх законних прав та інтересів Андрій Д. звернувся з заявою до суду першої інстанції, і суд частково задовольнив позов споживача, стягнувши з суб’єкта підприємницької діяльності фізичної особи Тамари Г. на користь позивача 2 грн. 1 коп. матеріальної шкоди та 200 грн. моральної шкоди.
В апеляційній скарзі споживач вимагав більшої моральної компенсації та просив суд стягнути з відповідача на його користь 10 тис. грн.
Перевіривши матеріали справи та пояснення сторін, колегія суддів дійшла до висновку, що апеляційна скарга Андрія Д. задоволенню не підлягає і залишила без змін рішення суду першої інстанції, повідомляє прес-служба апеляційного суду Тернопільської області.
Джерело: НОВА Тернопільська газета
Обговорення