Ярослав Пунда на своїй сторінці в Фейсбуці поділився враженням про свою подорож дорогами Тернопілля. Пропонуємо запис “без купюр”.
“Сьогодні їхав зі Скалата у Підволочиськ через Кам’янки.Приємне враження від дороги – відремонтовано асфальтобетонне покриття дороги, обочини почищені. Скошене різнотрав’я, самонасіви дерев.
Повертався у Скалат дорогою через Іванівку. ЖАХ.
Побачене сьогодні «ДІСТАЛО»!!!
Приблизно 30 років тому покриття дороги Скалат-Підволочиськ через Іванівку було переведено з білощебневого у асфальтобетонне. З того часу на ділянці дороги Скалат-Іванівка жодного, я повторюю, жодного ремонту асфальтобетонного покриття ніхто не проводив, не покладено жодного кілограма асфальтобетонної суміші, не відремонтовано жодної ями у асфальтобетонному покритті асфальтобетоном.
Останні роки Служба автомобільних доріг у Тернопільській області впровадила «ноу-хау» – ремонт асфальтобетонного покриття вапняковою висівкою. Що недопустимо!!! Вапнякова висівка в дорожньому будівництві застосовується при споруджені дороги з білощебневим покриттям тільки для «намітання» (розклинування верхнього шару), оскільки вона «пилить».
З створенням Скалатської територіальної громади була надія, що влада візьметься за вирішення питання ремонту вищевказаної дороги. Голова територіальної громади направив листа голові Тернопільської ОДА з проханням допомогти вирішити питання ремонту дороги. Отримано обнадійливу відповідь. Неодноразово я, депутат територіальної громади Гирон М.Р. та голова територіальної громади Савончак П.В. були на прийомі у начальника Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Юлика Б.І.
В один з наших візитів до п. Юлика ми зустріли там народного депутата Верховної Ради України М. Головка. При депутаті Верховної Ради України п. Юлик пообіцяв, що питання буде вирішено. Та до сьогодні не виготовлено документацію на ремонт дороги, і нічого, крім засипання ям вапняковою висівкою на цій ділянці дороги не було проведено. На дорозі відсутні кювети, обочини заросли самонасівами дерев та різнотрав’ям. ЖАХ.
Та найбільшою проблемою є ділянка дороги в с. Городниця, яка проходить біля школи, дитячого садка, ФАПу, сільської ради, автозупинки. У дощову погоду тут болото, у суху погоду пилюка «світу Божого не видно».
Три місяці тому з депутатом територіальної громади Фойт І. я був на прийомі у першого заступника голови ОДА І. Крисака, який пообіцяв приїхати і розібратися безпосередньо на місці. Їде до сьогоднішнього дня. Тричі збиралися представники підприємств, які зацікавлені у ремонті дороги Скалат-Іванівка, та жителі вул. Незалежності м. Скалат, через яку проходить дорога на Городницю, та не дочекалися приїзду І. Крисака.
У селі Городниця є два фермерські господарства та кар’єр. Є велика кількість автомашин та транспорту у особистому користуванні. За самими скромними підрахунками село платить1,5-2 млн транспортного податку в рік. Куди йдуть ці гроші і чому жителі села повинні у дощ місити болото, а у сонячну погоду дихати пилюкою, причиною якої є повністю зруйноване асфальтобетонне покриття відремонтоване Службою автомобільних доріг вапняковою висівкою.
Надіюся разом з жителями с. Городниця, та Іванівки, що ця публікація спонукатиме владу різних рівнів до вирішення питання ремонту вул. Незалежності що належить до м. Скалат та дороги Скалат-Іванівка через Городницю.
Обговорення