Проблеми на сайті виникають через хитрощі водіїв маршруток та помилки диспетчерів, кажуть в управлінні транспорту.
Тернополяни до цих пір скаржаться на те, що не всі маршрутки видно на сервісі detransport. Нарікають і на недобросовісних водіїв, які вимикають GPS-обладнання – тому маршрутки і не видно на сайті. Таке справді трапляється, визнає начальник міського управління транспорту, зв’язку і комунікацій Ігор Мединський.
– Водії маршруток дійсно йдуть на такі хитрощі, аби інші водії маршруток, які їдуть тією ж вулицею, їх не побачили. Таким чином вони можуть першими доїхати до зупинки і забрати собі пасажирів, – пояснює пан Мединський.
Управління може хіба розірвати договір з самим перевізником, а не карати кожного водія. Але в такому випадку постраждають лише пасажири та водії, які правил не порушують.
– Тож карати порушників ми залишаємо в праві перевізника, він може або позбавити працівника премії, або відправити його працювати на шиномонтаж, – продовжує Ігор Мединський.
Крім того, не потрібно забувати про людський фактор, адже система детранспорту залежить від злагодженої роботи диспетчерів перевізника та “Системного зв’язку”.
– Спочатку диспетчер перевізника повинен передати відповідним працівникам “Системного зв’язку” інформацію про те, маршрутка з якими номерами їде, за яким маршрутом і на якому випуску. Випуск – це своєрідний порядок. З яким їдуть до десяти маршруток одного маршруту, тобто, яка за якою, щоб не обганяли одна одну, – уточнює пан Мединський.
Проблеми виникають, якщо десь на цьому етапі допускають помилки. Однак начальник управління каже, що зараз вже 70-75% транспорту показано на сайті вірно. Решту ж проблем намагатимуться виправити чимшвидше, пише “20 хвилин”.
Обговорення