Давня неоголошена “війна”, яку ретельно намагаються замаскувати, між начальником управління транспорту, комунікацій та звязку І.Мединським та директором КП “Тернопільелектротранс” А.Мастюхом продовжується, пише TeNews.
Суть конфлікту полягає в тому, що пан Мединський, маючи, за твердженням низки ЗМІ, власні автобуси на маршрутах громадського транспорту, лобіює інтереси виключно автоперевізників. Коли йому не вдалося перерозподіляти виділені державою кошти за перевезення пільговиків так, як він би того хотів, бо всі ці гроші йшли на тролейбусний парк, то Ігор Григорович вирішив підкорегувати графік руху транспорту так, щоб “потрібні” автобусні маршрути дублювали існуючі тролейбусні, забираючи в “рогатих” пасажира.
Про це (щоправда, без озвучення прізвищ) і пише в своєму пості відомий в Тернополі знавець та фанат тролейбусів Антон Марчевський.
“У мене таке враження, ніби хтось спеціально робить усе для того, щоб нічні тролейбуси показували максимально збитковий результат і щоб їх після 20 січня скасували. Усе через графіки. Тут або їх порушують водії, або їх навмисно хтось склав такими, щоб або нічого, або усе на раз”. = зазначає активіст і наводить приклади власних спостережень.
“Сьогодні, 11 січня, я спеціально прийшов на зупинку біля залізничного вокзалу (в напрямку Баму), щоб подивитись, скільки людей стоїть в очікуванні транспорту.
На годиннику 22:30. На зупинці – приблизно 17-20 чоловік. Може один-два пільговика, всі інші – платна категорія. Під’їжджає маршрутка №16 (борт ВО 8531 АК). І майже всі вишикувались у чергу зайти у неї (на фото).
На годиннику вже 22:31. Рівно о цій годині та хвилині від зупинки “Центр” (“Зелена” церква) повинен відправлятись нічний тролейбус №5. Із телефона заходжу на сайт detransport.com.ua (саме на сайт, а не на мобільний додаток) подивитись, чи це дійсно так. А НЕ ТАК! Тролейбус уже їде по вул. Пирогова. І як тільки він з’явився у полі зору на вул. Гоголя, маршрутка вирушила.
Тролейбус (борт 148) під’їжджає на зупинку о 22:32. У салоні – кілька людей, ще двоє заходять. Підійшов до кабіни водія і кажу йому, що він випереджає графік. Він у відповідь, що від вокзалу у нього написано 22:35.
Ну нехай так. Але ж він НЕ МАЄ ПРАВА рушати від контрольної зупинки раніше графіка, бо людина може туди прийти буквально за півхвилини до часу відправлення.
До речі, я вже не вперше помічаю, що нічні тролейбуси на кілька хвилин випереджають свої графіки.
Наступне питання – чи за графіком від залізничного вокзалу відправилась маршрутка №16? Бо якщо вчасно, то виходить, що різниця у розкладі між нею і тролейбусом №5 лише кілька хвилин. Вони ж на даному напрямку дублюють один одного.
У результаті через неузгодженість розкладів маршруток і тролейбусів, а також порушення графіків потім скажуть, що нічними тролейбусами мало хто їздить – і візьмуть і відмінять їх!
Від себе додам, що інтервал кола нічним тролейбусам потрібно скоротити хвилин на 5-10. Бо вночі і дороги вільні від машин, і більшість світлофорів у режимі “увага”, і менше часу затрачається на посадку-висадку пасажирів (на деяких проміжних зупинках взагалі може ніхто не виходити і не заходити).
Можливо друге коло потрібно потрібно скасувати, бо пів рейсу тролейбус (що Тр5, так і Тр11) може їхати взагалі порожнім, а натомість додати по одному колу кожному перед існуючими графіками. Бо, наприклад, дві години увечері Тр5 взагалі не їздить: останній звичайний Тр5 заїжджає у депо о ~20:10, а нічний виїжджає з депо о 22:13. Звичайний Тр11 їздить до ~22:35, тому там паузи у русі немає.
Коротше кажучи, з тими графіками треба щось робити, бо хорошу ідею з нічним (а точніше – вечірнім) транспортом можна дуже легко завалити. Так не повинно бути”.
Обговорення