Визначити час перебування на зупинці, очікуючи на громадський транспорт, можна легко за допомогою програми Detransport. Однак і ця чудодійна система чомусь дає «збої».
Тернополянин Олег Синовець звернувся у редакцію зі скаргою на те, що всіма улюблена програма Detransport просто перестала функціонувати на смартфонах. Він також розповів про те, що більшість автобусів у програмі взагалі не відображаються і не через те, що диспетчери не встигають їх вносити, а самі ж водії машин бойкотують GPS-датчики, щоб за ними не слідкували, тому викручують антени, пише “20 хвилин“.
Чому в Тернополі в черговий раз виникають проблеми із функціонуванням Detransport, пояснив директор ТОВ «Системний зв’язок» Віталій Васильків.
– Останнім часом чи не кожного тижня затверджують нові зміни руху громадського транспорту, тому виникали певні складнощі із розрахунком часу його прибуття на зупинки, – каже він. – Проблем із зображенням руху транспорту по старих маршрутах у системі не виникає, а от, там де є зміни, на смартфонах може вибивати помилку. Але це явище тимчасове. Як тільки в управлінні будуть затверджені нові графіки по всім напрямках, ми зможемо нормально прорахувати час, і неприємних несподіванок не виникатиме.
Програма Detransport, за словами пана Віталія, функціонує в місті з вересня 2013 року. Тернополяни вже звикли до неї, тому будь-які технічні несправності викликають незадоволення, і це природно.
Директор фірми підтвердив той факт, що деякі водії маршруток таки бойкотують систему GPS. Вони самовільно викручують антени.
– Таким чином водії «ховаються» один від одного, стають невидимими у системі Detransport, конкурують за кількість пасажирів, – продовжує він. – Ми уклали договори з усіма перевізниками та виконуємо свої зобов’язання щодо встановлення та обслуговування обладнання. Втім, карати недобровісних водіїв, які порушують вимоги, не маємо права. Готуємо листи перевізникам через міську раду. Однак ефект від таких дій невеликий.
Віталій Васильків також розповідає, що загалом ТОВ «Системний зв’язок» обслуговує 180 машин на різних маршрутах. Понад 40% із них не відображаються в системі Detransport саме через дії перевізників.
– Ми встановлюємо обладання, даємо гарантію на рік часу, якщо брати до уваги гарантійні заміни, то мали їх десь дві зі ста, – наголошує директор. – Часто водії псують обладнання, викручуючи та вкручуючи антени по сто разів. Самі перевізники відмовляються ремонтувати пристрої. Маємо замкнене коло.
Начальник управлінн транспору. звязку та комунікацій міської ради Ігор Мединський розповів, що про подібні випадки чув. Однак ТОВ «Системний зв’язок» має договірні умови з перевізниками і повинно слідкуватирза їх виконанням. Звернень у письмовій формі про постійні порушення перевізників, за його словами, в управлінні не отримували.
Обговорення