У редакцію “Без табу” надійшла скарга продавця місцевої мережі торгових центрів «Сільпо» на злобних покупців.
Я працюю в одному з супермаркетів нашого міста вже більше року. Робота мене повністю влаштовує. Єдине, що мене шокує це наш менталітет.
Кілька днів тому я стала свідком як до моєї співробітниці озлоблено кричала жінка, бо їй кортіло, щоб обслужили її негайно.
Хочу зауважити чекала вона не більше трьох хвилин, а висловлювалась так, наче вона від ранку там стоїть. Тим паче, продавець не займалась особистими справами,а виконувала свою роботу, обслуговувала іншого покупця.
Панянка з черги мало того, що викрикувала на все «Сільпо», то ще почала лаяти дівчину!
Шановні покупці, хочу звернутися до вас. Ви часто скаржитесь на те, що в нас мала кількість персоналу, ми, звісно, робимо все можливе для того, щоб це виправити, та задумайтесь над тим, чи стане нас більше, якщо замість «дякую» я чую образливі слова.
Зі слізьми на очах, я вимушена ввічливо відповісти: «Дякую вам за покупку. Заходьте до нас ще», а кортить сказати зовсім інше.
Звісно, в нас є розуміючі люди, з якими не страшно будувати нову країну, та це меншість.
Поважайте нашу працю, бо, пам’ятайте, що у цьому світі діє закон бумерангу.
Продавець у тернопільському «Сільпо» Анастасія Шурава
Обговорення