Нещодавно запрацював портал Мінюсту «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».
Відтепер, щоб отримати інформацію, довідку чи витяги з Єдиного державного реєстру юридичних і фізичних осіб, або зареєструвати народження, смерть, зміну імені чи шлюб, не потрібно звертатися до державного реєстратора чи банку. Без електронного підпису заяви на реєстрацію можна подати на спеціальному сервісі Міністерства юстиції – http://dracs.minjust.gov.ua.
Наприклад, реєструючи шлюб на державному сервісі, тернополяни можуть самостійно переглянути усі вільні дні та години, і, ще не навідуючись у РАЦС, затвердити час реєстрації свого шлюбу. Для цього потрібно відсканувати паспорти, ідентифікаційні коди молодят та оформити заяву. Також на порталі тернополяни можуть обрати зручний для себе час для зустрічі із працівником РАЦСУ, дізнатися, у який кабінет та з яким спеціалістом потрібно узгодити деталі церемонії. Адже за місяць до весілля у РАЦС все ж доведеться занести оригінали документів.
Заодно на сайті, для урочистої реєстрації шлюбу, тернополяни можуть обрати будь-який зал та РАЦС України, розповіла Терену виконуюча обов’язки керівника Головного територіального управління юстиції в області Тетяна Вовк.
«Достатньо лише зайти на сайт он-лайн сервісу, вибрати вид запису, внести критерії пошуку та здійснити оплату платіжною карткою. Потім надається документ для друку, який після повного формування можна завантажити знову. Громадяни не лише економлять час, а й можуть не наштовхуватися на корупційну складову. До того ж звернення в реєстраційну службу обійдеться на 25% дорожче, ніж он-лайн».
Електронні документи мають таку ж юридичну силу, як і паперові, запевнила Тетяна Вовк. Автентичність кожного електронного документу підтверджує присвоєний номер, який зазначають на кожному його аркуші.
Обговорення